Spiral-menetelmä tukee tavoitteenasettelua
Spiral on asiakaslähtöinen menetelmä, joka on kehitetty helpottamaan toimintakykyä tukevien tavoitteiden löytymistä. Spiralin avulla asiakkaat arvioivat omaa toimintakykyään ja niitä osa-alueita, joihin toivoisivat muutosta.
Ryhmätoiminnassa lautapelimuodossa toteutettuna Spiral tukee myös ryhmäytymistä. Eri kohderyhmille suunnatut Spiral-versiot toimivat myös ilman pelilautaa sekä ryhmä- että yksilötyöskentelyssä.
Näillä sivuilla voit perehtyä Spiraliin, ladata materiaalit eri kohderyhmille tai hyödyntää E-Spiral-lomakkeita.
Ajankohtaista
- Menetelmäpaja: Spiral-lautapeli asiakastyön tueksi webinaari 7.11.22 klo 14–15.30, Teams (lisätty: 02.09.22)
- Spiralin uudet tehtäväkortit julkaistu (lisätty: 20.12.21)
- Vastaa palautekyselyyn Spiral-käyttökokemuksistasi (lisätty: 15.12.21)
- Koulutus: Asiakaslähtöisen Spiral-menetelmän hyödyntäminen oppimisen haasteita kokevilla (lisätty: 09.11.21)
- Spiral-menetelmästä julkaistu sähköinen itsearviointilomake! (lisätty: 08.10.20)